Hoewel wij ons uiterste best doen u een goede dienst te verlenen, kunnen omstandigheden buiten onze wil (verkeer, technisch defect, panne, onvoorziene wissel van chauffeur,…) soms roet in het eten gooien.
Daarom graag volgende afspraken:
Hebt u een klacht voor het vertrek of tijdens de reis:
Klachten voor vertrek of tijdens de rit, moet de klant zo snel mogelijk melden aan de bedrijfsleiding. Dit dient op een gepaste en bewijskrachtige manier te gebeuren, zodat in gezamenlijk overleg met de klant naar een gepaste oplossing kan worden gezocht.
Na de reis:
Werd een klacht tijdens de uitvoering van de rit niet bevredigend opgelost, of kon de klant onmogelijk ter plaatse een klacht formuleren, dan moet hij uiterlijk één week na het einde van de overeenkomst een klacht indienen bij de busmaatschappij. Dit moet gebeuren per aangetekend schrijven of tegen ontvangstbewijs, anders is de klacht niet ontvankelijk. Klachten worden steeds behandeld maar geven niet automatisch recht op een schadevergoeding.