Uit ervaring weten we dat er een heleboel vragen te beantwoorden zijn bij het boeken van een autobus. De meest voorkomende vragen hebben we hiernaast even op een rijtje gezet.
Heb je nog een andere vraag? Aarzel dan niet om ons te contacteren.
Deze informatie wordt geüpdatet.
Voor gespecialiseerd (reis)verzekeringsadvies raden wij u aan u te wenden tot uw verzekeraar/makelaar.
REISSOM EN BETALING:
BAGAGE:
Het autocarbedrijf is niet verantwoordelijk voor enige schade, verlies of diefstal van uw bagage, noch van voorwerpen die in de autocar achtergelaten worden. Sluit hiervoor bij reservatie een reisverzekering af.
WIJZIGINGEN EN ERRATA:
Het aanbod werd opgemaakt volgens de beschikbare gegevens op 01/05/2017. Eventuele errata en/of wijzigingen zullen zo vlug mogelijk meegedeeld worden.
ANNULATIE DOOR DE KLANT:
Indien de klant de door hem gereserveerde bus wenst te annuleren, kan dat gratis tot 15 dagen voor vertrek.
ANNULATIE DOOR HET AUTOCARBEDRIJF:
Indien een autocarrit of reis (dagreis of meerdaagse reis) eenzijdig door het autocarbedrijf wordt geannuleerd, krijgt de klant de door hem betaalde sommen integraal teruggestort. Een annulatie door het autocarbedrijf kan echter nooit aanleiding geven tot een schadevergoeding.
KLACHTENREGELING:
Voor de afreis:
Tijdens de reis:
Na de reis: