Uit ervaring weten we dat er een heleboel vragen te beantwoorden zijn bij het boeken van een autobus. De meest voorkomende vragen hebben we hiernaast even op een rijtje gezet.
Heb je nog een andere vraag? Aarzel dan niet om ons te contacteren.
Bij bevestiging van een boeking (autocar of reis) aanvaardt u de algemene en bijzondere verkoopsvoorwaarden van Autobussen Cannaerts bvba (hierna kortweg “het autocarbedrijf” genoemd). Van deze verkoopsvoorwaarden vindt u hieronder een samenvatting. De volledige verkoopsvoorwaarden kan u bij ons verkrijgen op eenvoudig verzoek via e-mail.
ALGEMENE VERKOOPSVOORWAARDEN:
BIJZONDERE VERKOOPSVOORWAARDEN:
REISSOM EN BETALING:
EXTRA TOERISTENBELASTING:
Indien het hotel tijdens het seizoen extra toeristenbelasting heft, dient deze door de reiziger ter plaatse afgerekend te worden.
BAGAGE:
Het autocarbedrijf is niet verantwoordelijk voor enige schade, verlies of diefstal van uw bagage, noch van voorwerpen die in de autocar achtergelaten worden. Sluit hiervoor bij reservatie een reisverzekering af.
WIJZIGINGEN EN ERRATA:
Het aanbod werd opgemaakt volgens de beschikbare gegevens op datum van de bevestiging door Autobussen Cannaerts. Eventuele errata en/of wijzigingen zullen zo vlug mogelijk meegedeeld worden.
ANNULATIE DOOR DE KLANT:
Annulatie door de klant van een bestelde rit kan enkel geschieden schriftelijk.
► De annulatiekosten zijn ten laste van de besteller en bedragen €100,00 per rit.
► Indien de klant 14 dagen voor vertrek annuleert, is de annulatiekost 50 % van de totale som.
► Indien de klant minder dan een week voor het vertrek annuleert, is de annulatiekost 100 % van de totale som.
ANNULATIE DOOR HET AUTOCARBEDRIJF:
Indien een autocarrit of reis (dagreis of meerdaagse reis) eenzijdig door het autocarbedrijf wordt geannuleerd, krijgt de klant de door hem betaalde sommen integraal teruggestort. Een annulatie door het autocarbedrijf kan echter nooit aanleiding geven tot een schadevergoeding.
KLACHTENREGELING:
Voor de afreis:
Tijdens de reis:
Na de reis: